Vis enkelt innlegg
Gammel 05-09-18, 15:31   #39
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.823
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?

Det hender det ja, men det er kun fordi han hater å sitte på. Ikke bare meg, han vil helst ikke sitte på med noen. Men som regel ikke på korte turer.

Det er han som kjører når vi er på langtur, jeg bryr meg ikke for jeg sover bare. Når vi kjørte fra København og hjem på en dag i sommer så sa jeg flere ganger at jeg kunne kjøre. Men han vil kjøre så da får han bare gjøre det.

Sånn ellers i hverdagen har vi hver vår bil, og jeg har i mange år kjørt mye mer enn han i løpet av en arbeidsuke. Nå har vi omtrent like mye kjøring i forbindelse med jobb.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat