Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-18, 11:05   #35
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Etisk dilemma, øl, penger elller ingenting

Jeg har som regel ikke cash, men ser ikke noe problem med å gi penger til øl. At jeg nekter å gi henne penger til øl løser heller ikke problemet, om man skal rasjonalisere det. Hver gang man gir penger til tiggere med rusproblemer finansierer man ny rus, enten direkte eller indirekte. Man kan selvsagt si at en øl ikke løser problemet, eller at det å gi penger til rumenske tiggere så de kan få seg et måltid ikke løser problemet, men så lenge ingen jobber for å løse problemet, så kan jeg like gjerne gi litt for en kortsiktig "løsning"(når det er sagt; jeg gir så godt som aldri penger til rusa tiggere, de få gangene jeg har cash og gir til tiggere er det som regel rumenske mødre). Men jeg hadde aldri kjøpt rusmidler til en fremmed person som ba om det.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 08-09-18 kl 11:20.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat