Vis enkelt innlegg
Gammel 19-05-17, 13:24   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.384
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ADHD - et samfunnsproblem?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Samtidig husker jeg at skolene nær meg hadde fleksibel skolestart på programmet noen få år før snuppe skulle begynne på skolen. Jeg syntes jo det hørtes ypperlig ut, men ordningen ble avviklet. Resultatet hadde nemlig blitt at en del foreldre sendte barna sine på skolen så tidlig som mulig for å slippe utgifter til barnehage, og det var slett ikke hovedsaklig de ungene som hadde "behov" for tidlig skolestart som faktisk begynte på skolen.

Nei, jeg tror nok det er visse krav fra skolene som skal oppfylles for at barnet kan starte tidlig. Hvordan det funker i praksis vet jeg lite om, jeg har bare hørt om det fra en venninne som tok sønnen ut etter en måned og lot han vente ett år.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat