Vis enkelt innlegg
Gammel 04-09-07, 17:43   #42
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snakk om å være fjern

Opprinnelig lagt inn av SiwH, her.

Ja, fjern kan man være
En morgen jeg skulle ut gikk jeg på badet, kledde av meg nattdrakten, stelte meg, tok på meg nattdrakten og gikk ut. Oppdaga hva som hadde skjedd før jeg kom på bussen (heldigvis).

Hahaha! Den var ille!

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.



Men eg er fjernare enn deg. Eg har faktisk gått i butikken i tøflar med bossposen i handa. Oppdaga det då eg stod ved kassa og skulle betale. Syns plutselig at det lukta litt ekkelt og blei rimelig flau då eg såg kor lukta kom frå

Fantastisk!

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.



Vi skulle ha foreldremøte på avd min på jobben, og i det øyeblikket møtet var ferdig, og alle foreldrene var dratt, oppdaget jeg at jeg kun hadde tatt på øyeskygge, og glemt mascara. Jeg var sikkert veldig fin.

Sikkert.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat