Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-17, 21:51   #2
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere fulgt med på Aksel Braanen Sterri i media?

Eg har fulgt med. Og eg mistenker Braanen Sterri for å drive med provokasjon for å bli synleg. Det er er så mange flinkiser blant humanistar at det ikkje er så lett å bli synleg innanfor humaniora. Dei som får spalteplass, kjem med kontroversielle uttalelser. Sjå på Harald Eia og Kjetil Rollnes - dei har same argumentasjonsstilen og får mykje merksemd for å gå mot det "politisk korrekte" i samfunnsdebatten. Det same ser vi innafor litteraturkritikken, det er hauger og lass med flinkiser som kan faget sitt, men i det Bernard Ellefsen gjekk ut og slakta Jon Fosse gjekk han frå å vere ein i mengda, til å bli synleg (og etter kvart fast kritikar i Morgenbladet). Dersom ein ser på kva Braanen Sterri har publisert tidlegare og korleis han går frå å forsvare eit ytterpunkt til eit anna, mistenker eg han forbi forsøke å bli synleg ved å vere kontroversielle. Det er ingen som legg merke til debattanter som bare er flinke akademikarar. Men kontroversielle akademikarar får eit namn utanfor akademia og.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat