Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-10, 12:02   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkle strikkeoppskrifter?

Sundae: takk for tipset! Jenta mi leker ikke med dukker, men sønnen min begynner å vise interesser, så da kan jeg jo strikke til dukkene hans.

Imma: jaaa de var lekre! Nå sverget jeg på å aldri mer ta i et jækla strikketøy igjen i går, da jeg til og med klarte å ødelegge noe så enkelt som en bøff eller hva det heter (lue som er åpen i begge ender, bare strikket rundt og rundt glattstrikk). Den ble for stram for hodet til eldste, og jeg måtte sy igjen åpne masker og diverse. Jeg er helt talentløs. Men jeg gir ikke opp!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat