Vis enkelt innlegg
Gammel 16-10-19, 14:04   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Spørsmål

Danmark, høstferie 2020

En liiiten stund til, men jeg prøver å få ideer.

Vi er iallefall 4 her i huset som har tenkt å ha høstferie i Danmark neste år.
(Muligens blir mine foreldre og bror med familie med, men det er ikke diskutert enda.)

Da mine eldste var 2, 6 og 7 år leide vi hus et sted ved Limfjorden i slutten av oktober (husker ikke nøyaktig hvor, for det er 13 år siden). Det var et greit hus med knøttlite, slitt basseng inne. Vi fartet litt rundt omkring og var bl.a. en dag i Legoland og i Givskud Zoo en dag. Syntes det var flott å slippe køer der, og vi hadde en fin tur.

Hvor vil vi bo? Avstander i Danmark er ikke helt det samme som her, så vi har ingen behov for å bo supernært Legoland. (kanskje ca 1 time eller max litt mer fra Legoland) Tenker vi vil ha et lite feriehus med 2 soverom om det bare blir oss, eller større hus med 4 soverom og 2 bad om vi blir 9 stk. Basseng inne hadde vært digg i oktober...

Hva vil vi gjøre? Vi er 2 voksne som ikke er interessert i shopping eller nattliv, men natur/tur liker vi. Kanskje leie sykkel? En 16 åring som liker Lego og dyr, og å bade. Og en 6 åring som liker det meste bare mamma, pappa og storesøster er med...
Vi har vært i København 2 ganger (og 3 for oss voksne) de siste 8 år, så vi trenger ikke dra dit.

Vi tar nok båt fra Oslo, og tenker at vi har mulighet til en hel uke, men kanskje det blir litt kortere.

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat