Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-20, 09:47   #4
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell og mat Krakow

Holiday Inn er et av de beste vi har bodd på i Krakow så langt. Der skal de visst ha fantastisk god mat, forresten.

Jeg vil sterkt anbefale restauranten Farina. Aldeles nydelig mat! Spesielt anden er fantastisk. Ligger i en bakgate noen minutters gange fra gamleplassen.

Szara, som ligger på gamleplassen, har de også veldig god mat! Igjen kan anden anbefales.

The Spaghetti har også veldig god mat. Ikke minst har de den mest fantastiske lokale hvitvinen, Solaris! Den var så god at jeg handlet med meg tre flasker. Denne restauranten ligger også ved gamleplassen.

Corleone har vi vært på et par ganger, god mat der også!

Ellers anbefales det å spise på noen av restaurantene i det jødiske området. Alltid fått nydelig mat der!

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat