Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-20, 18:09   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.872
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise på storbyferie med foreldre og søster

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Det trenger ikke være strand, altså. Bare varmt i været! Vi skal fire uker til varmen i juli på strandferie, så jeg tenker en fin by med severdigheter og shopping denne gangen. Men er det langt å fly nesten 4 timer for fire dager, lizzm?

Jeg synes det. Men jeg vet om mange som ikke er enige med meg. Jeg flyr fra Sola, og jeg ønsker alltid å dra direkte med flytid på maks 2-3 timer hvis det er snakk om en langhelg. Er det snakk om en uke, eller iallfall fem dager, kan jeg strekke meg til flybytte og reise på rundt 4 timer, mer enn det synes jeg spiser for mye av ferien.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat