Vis enkelt innlegg
Gammel 10-02-20, 18:58   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise på storbyferie med foreldre og søster

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det er vel en grunn til at alle turistene er der. Og det er neppe særegent for nordmenn, det er turister fra hele verden altså. Der er en fascinerende by da, hvis man beveger seg litt vekk fra Ramblaen, som jeg skal være enig i er temmelig usjarmerende. Stranda skal jeg ikke uttale meg om, der har jeg ikke vært. Jeg er ikke noe strandmenneske.

Men det finnes mange andre flotte byer også selvsagt, Madrid har jeg aldri vært i, men skulle gjerne vært der.

Vel, det er masse turister på Granca også. 10 mill fluer kan ta feil.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat