Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-18, 13:31   #15
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Anker apartments/hostel

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg vil påpeke at jeg ikke har erfaring med hostellet og leilighetene (som vel er studentleiligheter utenom sesongen?), det er jo egentlig det du spør om, ikke hotellet. De har betydelig dårligere ryktet enn hotellet.

Om dere vil bo billig og på type hostel vil jeg heller anbefale Haraldsheim på Grefsen.

Tallulah har rett, det er forskjellige konsepter, men de ligger i samme cluster.
Hvis jeg skulle pekt på annet Budget, tror jeg Perminalen hotel kan vurderes, det er vel i gata som ungdomsherberge, tror jeg. Lovisenberg Guest house, som jeg ikke har fått sjans til å prøve, ser hyggelig ut.

Kan være verdt å prøve Sta Katarinahjemmet, et nonnekloster som tilbyr overnatting. Er på min to do liste. Tar de imot herrer? Vet ikke.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat