Tråd: Iphone 6+??
Vis enkelt innlegg
Gammel 17-10-14, 17:23   #10
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Iphone 6+??

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Jeg har hatt min iphone 6 en uke å, og er veldig fornøyd.
Gikk fra iphone 5S. Jeg kjøpte en med 128 gb lagring, skulle egentlig hatt 64 gb, men det hadde de ikke inne. Valget sto da mellom 16 gb eller 128 gb. All den tid OS krever 7 gb eller deromkring ved oppgradering er 16 gb alt for lite.
Liker d eny eappene, liker størrelsen veldig godt. Klarer fremdeles å hold eden i en hånd og manøvrere rundt omkring. 6+ ble litt for stor for å brukes slik.
Jeg har ipad i tillegg, men merker at jeg bruker den mindre nå etter at jeg byttet telefon.

Samme her. Fin telefon, god å holde i og veldig fin skjerm. iPhone 6+ er ALT for stor for mine stutt-tjukke fingre, denne klarer jeg å betjene med én hånd.

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

All den tid OS krever 7 gb eller deromkring ved oppgradering er 16 gb alt for lite.


Men det er KUN hvis du oppgraderer trådløst via WiFi altså! Kobler du telefonen til iTunes på PCen med ladekabelen og lar iTunes ta seg av installeringen så trenger den ikke noe ekstra plass i det hele tatt.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat