Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-19, 14:46   #15
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ludvigsen-saken har startet

Siden jeg begynte å lese referat fra rettssaken har jeg ikke akkurat hatt mye tvil, og absolutt null tvil etter dette:

En som jobbet på en institusjon der en av fornærmede bodde på vitner nå, vitnet forteller at fornærmede og Ludvigsen hadde løpende kontakt, og Ludvigsen sier han ikke kjenner til/husker fornærmede:

"De hadde løpende kontakt Vitnet har vært fornærmet nummer tre sin saksbehandler. – Vi var kjent med at det var en relasjon mellom Svein Ludvigsen og ham. Jeg vet ikke hvordan de kom i kontakt med hverandre, men fylkesmannen var tilsyn for institusjonen. Etter hva vi vet, har det vært løpende kontakt mellom dem. Torsdag sa Ludvigsen at han ikke kan huske fornærmede."

Det er så grovt, håper han får den strengeste straff han kan få.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat