Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-18, 11:01   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Spin Off] Hvilken bok har gjort dårligst inntrykk på deg?

Twilight har jeg ikke lest, ei heller sett.
Fifty shades lærte meg at det at bøkene er på topp-listen til Amazon/Kindle ikke nødvendigvis er et kvalitetstegn. Jeg har sluttet å shoppe rett fra 10-på-topp, kan du si ...

I det siste har jeg, litt tilfeldig, lest en haug med bøker med handling knyttet til 1 og 2. verdenskrig. Felles for dem alle har vært at de har begynt bra, og så har forfatterene fått innmari hastverk og så ender det brått og brutalt med en skikkelig dårlig slutt. Jeg er dritsur på redaktørene eller hvem det nå er som har sluppet det igjennom som ferdig produkt.
Eksempel er "The Alice Network" - men den er egentlig verdt å lese likevel, og "wives of war" -> denne er utmerket eksempel på bra start, greit tema - stort potensiale og ender i mageplask.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat