Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-18, 12:57   #14
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Lydbøker hvor innleser lager stemmer og dialekter til ulike karakterer

Jeg hører for det meste bare på engelske bøker (siden jeg har audible-ab.) og Neil Gaiman sine bøker, lest av forfatteren selv, er en fryd å høre på. Det er en del andre opplesere jeg virkelig liker, og jeg har begynt å høre på andre forfattere bare på grunn av oppleseren.
Akkurat nå er det Susan Hills bøker om Simon Serailler, og oppleser bruker andre stemmer og litt dialekt, men det fungerer veldig godt.
Jeg husker ikke hvem som leser bøkene om Arn (cder) men der forsvant jeg inn i historien så jeg la ikke merke til hvordan bøkene ble lest.

Bobbelur er aktiv nå   Svar med sitat