Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-18, 15:05   #27
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.551
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det ultimate reisemålet i Danmark?

Vi er veldig glad i dra til Nordsjælland, vi har vekslet mellom å leie hus i Gilleleje (by), Dronningmølle (litt stille sted) og Hornbæk. Der har de et hotell som virkelig minner om badehotellet. Mener det het Villa Strand, både jeg og begge jentene elsket å bo der. Også liker jeg at disse stedene har kort vei til mye vi liker å gjøre; København med alt det har å by på, Louisiana, slottet Frederiksborg i Hillerød, Karen Blixens hjem.. Listen er lang, også er det greit å ta seg frem med tog. Åå, nå fikk jeg lyst til å dra til Danmark!


Sist redigert av emm : 16-01-18 kl 15:11.
emm er ikke aktiv   Svar med sitat