Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-16, 08:58   #35
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vet noen hvilken rase dette er?

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.


Eventuelle andre tips til en passe liten hund tas i mot med takk. Vi vil ha en rolig, robust rase. Noe pelsstell kan det være, men ikke lange økter daglig. Vi vil ellers ha en familiehund til kos, selskap, turer og som kompis for vår rolige labrador.

Hva med en whippet eller en annen mynde? De er rolige innendørs etter hva jeg har skjønt, trenger ikke pelsstell og tåler godt lange turer. Om man vil ha en aktivitet med dem, er lure coursing veldig morsomt. Det krever mest av hunden og minst av deg.
(Jeg har ikke whippet, men fikk se noen av dem sist helg da min engelske toyterrier var med på lure coursingkurs.)

I tillegg er petit brabancon en sosial sak, enkle å ha med å gjøre og omtrent ikkeno' pelsstell. Men de kan være en del på vakt og dermed bjeffe litt om man ikke trener det bort.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat