Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-13, 18:02   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.571
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det virkelig så vanskelig å smøre ski?

Jeg har kjøpt mine første ski på minst 150 år nå, og kjæresten sa jeg måtte ha smøreski, han skal smøre dem for meg, sier han. Men jeg gidder ikke være avhengig av en mann, så jeg vil gjerne lære selv. Kjæresten eier ikke pedagogiske evner, så jeg vil helst lese litt om det, jeg orker ikke at han skal forklare meg så jeg føler meg dum som et brød.

Prøver å google litt, men det virker jo helt uoverkommelig. Finnes det ingen quick-guide til nybegynnere som bare vil ha det litt enkelt?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat