Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-19, 17:26   #24
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Hvorfor bytte? Skjønte at ikke alle her mente «splitter ny bil» når de skrev «ny bil», altså. Det er mannen i huset som, stikk i strid med mine prinsipper, har begynt å mjære om helt ny bil.

Vi har hatt bil siden 1996 - Poloen var 12 år og ble kjørt til den ble tatt av EU-kontrollen kanskje 7-8 år seinere. Da kjøpte vi en ca. 10 år gammel Toyota som vi solgte i 2007 fordi vi hadde fått barn og ville ha air condition og bedre plass. Samme år kjøpte vi en 3 år ganmel Toyota 7-seter som vi altså har kjørt i 12 år. Planen var å ha den til den også ble tatt av EU-kontrollen, men nå vil altså resten av familien bytte. Det jeg elsker ved den er plassen, alle setene og det at den er full av skrammer som får meg til å slappe av som sjåfør. Den tusler og går, men har hatt noen uventet dyre reparasjoner de siste åra.

Hvorfor bytte? De vil ha bedre komfort, mindre is på innsiden av rutene, radio og sånt. Jeg synes ikke helt det er godt nok.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat