Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-19, 17:56   #31
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor ofte bytter man vanligvis bil?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Hvorfor bytte? Den tusler og går, men har hatt noen uventet dyre reparasjoner de siste åra.

Hvorfor bytte? De vil ha bedre komfort, mindre is på innsiden av rutene, radio og sånt. Jeg synes ikke helt det er godt nok.

Det vil mest sannsynlig komme flere store utgifter, og de reparasjonene er ikke lønnsomme, men bilen går litt til. Jeg leide WW Touran i høst, eieren beklaget seg over 20 000,- årlig til drift og vedlikehold. Men bilen var heller ikke verd noe på bruktmarkedet. En vennefamilie byttet ut kjær Toyota Avensis, nær 20 år gammel, mange dyre reperasjoner og mye rust.

Jeg kjøper splitter ny bil fordi det er ikke mulig å få neste generasjon el biler brukt. Og vi ønsker sterkt reel rekkevidde på 25 mil, det dekker behovet vårt.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat