Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-19, 14:51   #162
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor stort hus har du - og er du fornøyd med størrelsen?

Vi har kjøpt nytt hus. Og kjenner jeg blir sliten bare ved tanken på å begynne å rydde her vi bor og har bodd i 16 år. Huset vi har kjøpt er større enn det vi har i dag, mange klør seg i hodet og spør hvorfor større, når ungene er så store. Vel - nyhuset har hybler som ungene kan bo i og med gangavstand til høyskolen og transport til studiested. Ungene har uttrykt at de ønsker å bo hjemme så lenge de studerer, og det kan ta sin tid. Her vi nå bor er det bare 1 skikkelig bad.
Jeg får takterrasse med vinterstue og utsikt så langt øyet kan se. Så jeg kan bli gammel på taket.

Huset er et totalt renoveringsprosjekt, type folk snudde i døra på visning, så vi har god tid på å pakke. :heldigvis:

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat