Vis enkelt innlegg
Gammel 07-09-09, 22:48   #20
Rabarbra
Superaktiv
 
Rabarbra sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 330
Rabarbra er litt kul
Standard

Sv: Tenerife eller Gran Canaria, nedtur uansett?

Vi har vært på Puerto de Mogan og det synes vi er den fineste (eller den fine) lille byen på Gran Canaria. Bodde på Cardial Mogan Valle og det var nytt og helt greit.
http://www.startour.no/feriereiser/s...n=vinter-09-10
Ulempen er at det på tider av dagen er skygge på balkongene fordi hotellet (hotellene) på stedet ligger mellom fjell. For oss var det relativt uproblematisk fordi vi var ute på dagtid og flyttet oss etter solen (for vi har vært der på høsten og da varmer ikke solen for mye)

Det finnes et bedre hotell litt lengert ned mot stranden, med litt mer "luksus", men det er ikke en sånn type type ferie vi liker å svi av for mye penger på. Skal tilbake til samme hotell som sist i Puerto de Mogan nå i høst og jeg får det jeg forventer; litt sol, tid med familien og fornøyde barn. Velger inntil barna er litt større å overse at hele øya er en turistmaskin. Vi blir nok å velge andre, mer eksotiske reisemål etter hvert, men med små barn er Gran Canaria greit nok.
Var på Bahia Feliz en gang og det synes jeg var kipt (=kjedelig). Jeg liker at Puerto de Mogan er en "koselig"/pen by med bilfri bykjerne. Vil ikke anbefale Puerto Rico. Etter å ha satt mine ben på det grusomme senteret der, skal jeg ALDRI tilbake!

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat