Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-23, 17:40   #30
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tenker du om at Eirik Jensen er ute igjen?

Det er i lys av sånn som dette jeg reagerer på at Erik Jensen får soningsavbrudd. Det er et gedigent problem at innsatte har psykiske problemer. Og selvmord skjer ikke sjeldent. At Jensen slipper ut i 6 mnd, som også er uvanlig lenge etter der jeg har forstått, virker rart. Jeg skulle svært gjerne likt å vite om man må ha en hotshot advokat i ryggen for å få det til, eller om fengselsvesenet selv bedømmer hvem som burde få en pause. For om det krever at man har advokat og ressurser i ryggen, er det ikke likhet for loven.

https://www.nrk.no/osloogviken/innsa...ist-1.16337298

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat