Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-17, 17:14   #1
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går det an å hente bilder fra Instagram? Hvordan?

Jeg har endel bilder liggende på instagram som jeg kunne tenke meg å lagre på pcen for å bruke i bloggen. Men jeg får ikke til å hente bilder derfra, har prøvd men skjønner ikke hvordan jeg gjør det eller om det er mulig i det hele tatt. Vanligvis kan man jo holde inne tommelen på bildet om det er på mobil, og man får alternativet "lagre" eller "arkivere", på pcen kan man også velge å lagre det, men det går jo ikke?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat