Vis enkelt innlegg
Gammel 05-12-17, 15:17   #153
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.042
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor dyp utringing er ok på julebord?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

I min verden er det lov med både trang skinnbukse, åpen skjorte, minikjole og utringning til navlen på julebord, så lenge man er a) klar over og komfortabel med å vise konturene av penis, halve puppestellet og deler av rompa og b)man er klar over at noen vil Tenke sitt/tro at man er ute etter sex/ber om å bli klådd på/synes det er upassende og utallige andre variasjoner rundt samme tema. Selv om man i en ideell verden helst skulle gått kledd i det man ville uten at noen brydde seg, er det greit å vite at i den verden vi faktisk lever i sender man ut signaler ved måten vi går kledd på. Det betyr ikke at man må ta hensyn til hva andre mener og tenker, bare at det er greit å ha et snev av bevissthet rundt det.

Dersom jeg hadde jobbet en plass der man ikke kunne gå med utringing til navlen uten at det betydde at jeg ønsket å bli klådd på ville jeg nok måtte jobbet med holdningene til de rundt meg. Dette er jo noe vi jobber med å få ungene våre til å forstå, så jeg fatter ikke hvorfor vi skal akseptere disse tankene hos voksne.

Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat