Vis enkelt innlegg
Gammel 27-10-06, 15:54   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.207
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bakes det syv sorter til jul?

Jeg har lagd sju sorter og flere til mange ganger, men slett ikke hvert år. Det skal ikke være for mye stress, har man ikke tid får det heller bli mindre kaker. Jeg liker å bake, og guttene har hver sine "må ha"-kaker, på den måten blir lista fort litt lang.

Jeg har også en allergisk gutt, i år skal han få smake kaker med egg i for første gang. Men tidligere har pepperkaker (pyntet med Nonstop) og lyse kakemenn vært hans favorittkaker.

Det jeg MÅ bake til jul er aniskringler (små gjærkringler som spises til frokost med smør), pepperkaker og store deilige cookies med nøtter og sjokoladebiter.

Har jeg tid og overskudd lager jeg mandelflarn, konfektkake, fruktkake, kransekakestenger, marsipankonfekt og annen konfekt.

Ingen tørre inn-og-ut-kaker som jeg lager bare fordi de hører med.

De skårne pepperkakene til Skilpadda hørtes gode ut.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat