Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-14, 09:39   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.419
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walk-in-closet

Jeg hadde det i USA og jeg elsket det!

Det jeg tenker på er vel ikke noe hokus pokus, men hengeløsninger over og under hverandre (det ser så flott ut når det henger skjorter/t-skjorter øverst og bukser underst og de er fargekoordinerte. ), løsninger for slipser/skjerf/belter. Skuffer for smykker/mansjettknapper og annet smått. Hyller for skor der skoene står med tuppen ut og ser flott ut (selvsagt også fargekoordinerte). Hyller for gensere og annet som ikke skal henge. Ikke bruke nettkurver, ser ikke pent ut syns jeg når man har åpen løsning (og så er jeg ikke generelt så glad i dem når det finnes andre uttrekksløsninger).

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat