Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-16, 14:22   #8
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til Besseggen med baby

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Nei, det er sant, men det er gjerne på eggen man pauser, jeg hadde ikke selv vært komfortabel med min timånedering.

Ja, jeg hadde selvsagt ikke valgt å pause så fryktelig lenge der, med mindre babyen sov. Hvis ungen var våken og utålmodig ville jeg selvsagt gått videre, til jeg kom til et sted hvor det var greit å krabbe rundt. Man velger jo selv hvor man vil ta pause. Vi tok heller ikke noe særlig med pauser i eggen da vi gikk der sist sommer, og hadde med ungene (som da var hhv 7, 7 og 10 år). Akkurat på det bratteste fokuserte vi mest mulig på å komme oss trygt forbi, også tok vi pauser før og etter.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat