Vis enkelt innlegg
Gammel 03-12-06, 14:59   #3
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Str 3 må du nok ha da ja.

Jeg er nok ca 42 i str nå (80C i bh) og har prøvd plagg nummer 2, 3 og 4 av bildene dine.
Plagg 2 har veldig A-fasong og på jeg synes den ble veldig "flagrete" eller for vid nederst, men det ser ikke slik ut på bildet. Plagg 3 er kjempefint, men jeg er ikke så glad i belte i livet (ser for "stutt" ut med det).
Plagg 4 er jo bare nydelig, har prøvd den i str 2 og 3, her er absolutt 3 best fordi den er ganske tettstrikket og ikke veldig vid oventil. I og med at den er håndstrikket kan tydeligvis str variere. Jeg bestilte en 3 fra Sverige, men den var mye trangere enn 3ern jeg hadde prøvd. Mer lik 2eren faktisk.

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat