Vis enkelt innlegg
Gammel 06-12-06, 22:46   #9
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Odd Molly og størrelser

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Den første må du ikke finne på å kjøpe. Jeg har store pupper og er str 42, og den var HELT feil til en med store pupper. Så ut som en skikkelig gravidekittel.

De tre andre går helt greitt i str 3. Jeg har selv den på bilde nr. 2 og 4 og har prøvd nr. 3 av bildene bortover.



Jeg kjøpte kjolen i øyeblikket du skrev dette.
Jeg har den i str 2, den er noe trang over puppa, (jeg bruker str 42 oppe) men de hadde ikke større og jeg syns det funka greit. Kjolen er jo så fin...

Men ble jo litt ehm, skeptisk nå!
Så, hva eh syns dere:

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein


Sist redigert av Amelie : 09-12-06 kl 11:06. Årsak: Fjernet bilde - stått lenge nok nå...
Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat