Vis enkelt innlegg
Gammel 25-09-12, 21:03   #33
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kildesortering

Jeg bor jo i nabokommunen din, Hyacinth. Vi har hatt plastinnsamling i noen år nå, fungerer bra. Vi får utdelt (nei, vi må hente på servicetorget) store gjennomsiktige plastsekker til plast. Jeg har Ikea stativ under vasken, en til restavfall og en til plast. Plasten skyller jeg og kaster oppi der (har pose oppi dunken, vanlig bærepose fra f.eks Mega). Når den er full tar jeg den med ut i garasjen hvor jeg har den gjennomsiktige sekken. De blir hentet en gang i måneden. Da er sekken helt full her.

Vi har halvfull restdunk bare, ofte mindre enn det også. Det som går der er nattbleie (blir jo ikke så mange av dem), servietter, hullete klær (selv om jeg trodde man kanskje kunne levere til Fretex her til ulltepper), nespressokapsler og diverse annet.

Kildesorterer også metall og glass, har beholder i boden og tømmer når det er fullt/når jeg gidder.

Blomster går i brun dunk her altså, også tørkepapir og kaffefiltre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat