Vis enkelt innlegg
Gammel 31-10-06, 21:37   #5
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mimreside for barne-tv fra barndommen vår

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Er det noen som husker de to utkledde "figurene" (ordentlig personer), med rødt og sort hår (tror jeg). De balanserte, lekte med en vippe, mens det ble spilt en enkel melodi jeg har på hjernen nå. De skremte vannet av meg som liten, men ingen skjønner hva jeg mener. (Synd jeg ikke kan nynne sangen her)

PUSLINGEN!!! Jeg er ganske sikker på at du mener Puslingen! Jeg var livredd Puslingen da jeg var lita . Det var bare en av dem som var Puslingen (den med sort hår tror jeg, spilt av Vibeke Sæther), den andre var ikke alltid med. En episode gikk puslingen også med en trillebår med firkantete, trekantete og runde hjul, ristet på hodet med en grusom lyd når det ikke gikk (med de kantete hjulene). Slengte med armer og ben. Skal søke på nettet for å se om jeg finner bilde. Hvis jeg tør

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat