Vis enkelt innlegg
Gammel 21-03-17, 15:16   #63
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal du lese Harry Hole Tørst?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Jo
Hva heter den boka når de er ute i de finske skogene og parterer russerne med motorsag før de brenner de på storbålet? Det er litt sånn Harry Holesk over det.

Fiendens Fiende, tror jeg? Næh, greit at volden er grafisk og makaber, men den er ikke fullstendig unødvendig grafisk skildret, fullstendig uten å trenge det for å drive historien videre.

Men om noe faller også Guillou sine bøker litt i "se så kul jeg er"-fellen. Det synes jeg ikke Mankell eller Adler-Olsen gjør.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat