Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-11, 00:47   #29
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male furutrapp og furudører hvitt

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

9 år?? Hvordan har du klart å bruke 9 år på trappa? Jeg tror ikke vi kommer til å bruke fullt så lang tid.

Vi hadde en trapp med teppe og under teppet var det både hvit og rosa () maling og bunnfargen var brun (med lakk.)
Først skulle teppet bort, deretter teppelimen. Så ble jeg gravid, og da måtte jeg holde meg unna kjemikalier.
Babyen ble født og med tre små ble det lite tid til opp-pussing. Da minste var ett år var det på'an igjen, denne gangen med malingfjerner. Å fjerne tre lag med maling + pussing er ikke gjort på kort tid og hele gangen nede + stuen var full av pussestøv og hele prosjektet tok fullstendig lurven av meg.
Etter å ha vært dritlei av hele trappen, sjekket jeg ut pris på ny trapp, forbannet hele prosjektet, pusset jeg ned trinn, beiset dem mørk brun og påførte 5 lag med lakk. Nå gjenstår det å male trappen hvit (bortsett fra trinnene) og det skal jeg gjøre i sommer. Tror jeg.

Om trappen din er lakket (det ser slik ut på bildene), må du først pusse den matt. Hvis du ikke pusser, vil malingen flasse etter kort tid. Vær obs på at alle merker viser veldig godt, og vær obs på at det er mange dager dere ikke kan bruke trappen mens dere holder på. Dette var nok baugen i vårt tilfelle, vi er avhengig av å bruke trappen og må derfor ha ungene ute av huset de dagene trappen ikke er i bruk.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat