Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-11, 12:35   #38
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Male furutrapp og furudører hvitt

Sisal er ikke dumt altså. ALLE små forandringer er jo til det bedre, og får vi malt vegger og byttet ut dørene også så blir det jo mye finere.

Mannen har laget tegning over vårt nye kjøkken. DET kommer til å bli steike flott altså, gleder meg ihjel! Vi mister spiseplass der inne siden vi skal ha mer skaper og benkeplass og flytte kjøleskapet (muligens ha dobbelt kjøleskap) men det er verdt det, vi har jo spisebord i stua rett utfor kjøkkenet uansett. Dette blir ikke før jeg har fått meg fulltidsjobb, selvsagt, men det håper jeg jeg får i høst. Årh, vi skal få det knakende fint her.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat