Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 12:39   #37
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.853
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Frisørtimer

Ja! Nå går jeg riktig nok bare til frisøren og klipper håret en gang annethvert år, og det er det jo grunner til. Men hver måned går jeg og får fikset bryna. Det tar 10-15 minutter når jeg først sitter der, men likevel er det noe jeg virkelig må manne meg opp for å få gjort. Kjedelig, og så er det noe så trykkende med dialogen med frisøren.

Kunne ellers stille meg bak det meste på lista her, ser jeg. Støvsuge. Vaske. Dusje. Spise, med mindre det er noe godt (les: søtt). Høre på radioprat!

Ellers er jeg kanskje sånn anlagt at mye irriterer meg mer enn det egentlig kjeder meg. Eller så gruer jeg meg til det, i tillegg til at det er kjedelig, sånn som når jeg skal fylle diesel, kjøre bil til nye steder, parkere etc. Er flink til å kjede meg også, men da er det fordi jeg ikke gjør noe som helst.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat