Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-17, 18:07   #949
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol III

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvorfor, Nessie?

Fordi jeg ikke gidder eviglange køer med manuell innsjekking, ekstrabetaling for alt, dårlig service, trangt på flyet og sure ansatte. Gdansk var helt supert. Men flyreisen ikke fullt så mye.

Jeg er ikke så erfaren på billigselskap, bestilte fly & hotell vis ekspedia.no. Så jeg/vi hadde definitivt ikke lest oss opp på flyselskapet. Er liksom vant til innsjekking i automat, og bare drop av bagasje.
Sto i laaang kø på Værnes, skjønte da det var betaling for baggasje. Heldigvis hadde vi kun en koffert, det ble 590 kr. For en. Men at vi måtte betale 700 kr for at de skulle sjekke oss inn? Det synes jeg er helt på trynet.

Aldri flydd med noe annet typisk billigselskap. Men betaler gjerne litt mer for billetten for å slippe alt over.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv