Vis enkelt innlegg
Gammel 24-01-18, 10:21   #49
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jegerprøven - har du tatt den?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det er jo ikke selve skytingen som er greien, absolutt ikke, da ville jeg heller vært med i en pistolklubb ellerno', men den "dette spiser vi, nå skal vi gjøre det ordentlig fra start til slutt, tilbake til røttene". (Ikke helt til røttene, åpenbart, jeg er ikke så keen på steinalderdiett.)

Og så liker jeg tanken på å være selvberget, så langt det går.

Ja, jeg har nok ikke den i meg, jeg tror jeg responderer lite på symbolverdier, kanskje? Altså, hvis jeg faktisk BLE selvberget og aldri trengte å kjøpe mat igjen, liksom, så hadde det nok hatt verdi for meg, men at jeg bare ikke trengte å kjøpe rype eller hjort i 2018 hjelper liksom ikke?

Og les for guds skyld ikke dette som kverulering eller nedlatenhet, altså, det er reell filosofisk fabulering. Når folk jeg vanligvis har veldig overlappende preferanser med har helt andre oppfatninger om ting, blir jeg litt fascinert.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat