Vis enkelt innlegg
Gammel 12-03-18, 12:49   #32
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.081
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kollenfyll og kollenkaos


Jeg må si meg enig med Krf - nei til alkohol på idrettsarrangementer.



Jeg var på Final4 i Køln i fjor (Champions League final herrehåndbal). 180000 tilskuere, salg av øl i hallen, og en haug med tilskuere fra Ungarn og Makedonia, i tillegg til mange norske og svenske. Det var gjort gode tiltak med sluser og vakter, og egne dedikerte felter for de forskjellige lagenes supportere - 4 lag - 4 hjørner! Litt flere vakter i Vardar og Vezprem-hjørnet enn i Barcelona og PSG-hjørnet (men der var det også færre). Det var bare god stemning, selv om alkoholinntaket var høyt.
Det gikk mye bedre enn jeg hadde forestilt meg, jeg hadde ikke hatt noe problem med å ta med ungene dit. Holmenkollen - not so much.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat