Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-20, 10:41   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.382
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerferie 2020 - Kristiansand?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Ser at Kristiansand koster mye - vi er jo ikke så opptatt av å bruke all verden av penger på overnatting, egentlig....

Scandic har ofte sommerkampanje, har du sjekket det?

Åros ligger vest for Kr.sand, ca 20 minutter. Ligger på en fin strand. Der er det utleie campinghytter. På området er det minigolf (gammel og slitt, men det fungerte fint for min sønn og meg for et par år siden) og oppvarmet svømmebasseng. Vi hadde en natt i telt der mens eldste var på speiderleir i Trøndelag et år.

Det hender også at det er studentboliger til leie samt Ansgarskolen leier ut på sommerstid tror jeg. Roligheden Camping ligger sentralt til og rett ved Bertesbukta hvor det også er fint å bade.

Grimstad er en kjempekoselig sommerby. Der ligger Moysand Camping som ble vist på NRK sommeråpent i fjor.

__________________
05 og 08

Sist redigert av millact : 29-05-20 kl 10:47.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat