Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-20, 12:43   #381
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.424
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal alle her ha norgesferie i sommer?

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Mjøsa blir bading dersom vi er på båttur med svigerfar over til hans svigerforeldres hytte på andre siden av den, ellers er det bading i småvann her og der om vi er hos svigermor eller det badevannet mit i gjøvik har vi vært i sammen med svigerfar.

JEG ville helst campet ved en badestrand og kunne badet hver dag. Sånn vi er hos svigers må vi uansett REISE for å bade, og når vi har gjort det en dag er det krysset av på listen hans, mens jeg helst vil gjøre det hver dag, men det er tiltak da, når det må organsieres sånn, og ungene herjer i et basseng og har det fint og jeg... bare svetter.

Akkurat ja. Vi oppholder oss alltid på motsatt side, så det er der mine bader. På Hamar, eller på den lille badeplassen på Tingnes.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat