Tråd: Strikke sjal?
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-09-06, 13:49   #3
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Du kan kjøpe et mohair-garn, ta fram pinne nr.8 f.eks. og legge opp 3 masker. Øk en maske i hver side på annenhver pinne, sånn ca. Strikk til ønsket lengde og fell løst av. Strikk rett på hver pinne. Superenkelt. Får du problemer så si fra.


Takk skal du ha, det hørtes så enkelt ut at til og med jeg skulle kunne klare det. Hvor mye garn tror du jeg trenger? Jeg vil sikkert ha et ganske langt sjal, jeg er jo ganske stor. (Hvis jeg blir lei før jeg har brukt opp alt garnet, kan jeg heller gi det til mamma, som er en del nummer mindre.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat