Tråd: Strikke sjal?
Vis enkelt innlegg
Gammel 02-10-06, 14:10   #18
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikke sjal?

Opprinnelig lagt inn av Senna, her.

Mulig frynsene kalles teppeknuter, du tar iallefall (i dette tilfellet)5 tråder med ca 30cm garn, legger det dobbelt, og drar "toppen" igjennom hullet, før du tar alle trådene igjennom løkken. Ok, jeg er en kløne til å forklare, håper du fattet bæret.

Jeg tror jeg skjønte det, takk skal du ha.

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Skilpadda, vil tro at du trenger ca 100 g med garn. Det er også enkelt å slippe ned masker, men hvis ikke jeg husker feil må man da strikke glattstrikk. Det betyr at halvparten av sjalet strikkes med vrange masker. Tar alltid lengre tid. Jeg kan spore opp noen bilder av det enkle sjalet jeg tenker på. Det blir veldig bra altså.

Det høres interessant ut, det. Jeg skal se om jeg kommer meg innom Nøstebarn i dag, og om de har det mønsteret Blå nevnte. Ellers vil jeg gjerne se ditt.

Opprinnelig lagt inn av LilleRosin, her.

Garnstudio har mange gratis oppskrifter .

Takk for tipset.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat