Tråd: Gruffetråden
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-18, 08:41   #434
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gruffetråden

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Veldig enig. Det samme gjelder når man skal over gaten og bilister ikke senker farten i god tid, men kjører raskt mot gangfeltet så man ikke helt skjønner om de har tenkt å stoppe eller ikke. Mange bilister kunne med fordel vært mye tydeligere i kjøringen sin. Det er helt umulig å vite om de har tenkt å stoppe eller ikke ved fotgjengerfelt eller i kryss/rundkjøringer når de nekter å bremse før i siste liten.


Jeg øvelseskjører med Herremannen, og han er jevnt over kjempeflink, men akkurat denne plages jeg med å få han til å ta innover seg. Og det til tross for at han deler frustrasjonen min og deres over andre bilister som gir utydelige signaler i kryss og rundkjøringer.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv