Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-18, 19:50   #24
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: HVOR har dere kluter, håndklær, forklær på kjøkkenet? Og andre geniale forslag

Vi har plass til ett 30-skap eller 2 15-skap ved vasken, innspillene deres gjør at vi bytter fra 1x30 til 2x15 - så får jeg en til uttrekk-stang med kjøkkenhåndklær og en til uttrekshyller med såper og slikt
Skikkelig søppelsortering under vasken og kvern i vasken.

Så skal vi ha slike, blanke tror jeg, siden vi skal ha sort steintopp. Er ikke helt i mål på denne for vi trenger jo litt stikkontakter bortover




Vi skal ha dette kjøleskapet, endelig får jeg også side-by-sude! Så bør det være nok plass til mat til 3 hvertfall


Og denne oppvaskmaskinen (ikke akkurat den modellen men en som ligner til forveksling):


90cm induksjonstopp, også har vi ikke helt valgt vifte enda. Kanskje en sånn:

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat