Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-21, 12:36   #28
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.425
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Billetter i ønskeskuffen!

  • Jeg håper at jeg snart kan dra tilbake til Spania og fortsette på pilgrimsleden Camino Frances. Jeg skulle ha gått del 2 i juni 2020.
  • Jeg håper også å kunne dra med venninne til tredje venninne i Luxemburg før de flytter hjem. Vi hadde billetter dit i mai 2020.
  • Når jeg ble 50 så fikk jeg en reise til hvor jeg ville av mannen. Jeg må begynne å tenke ut hvor jeg vil litt mer konkret.
  • Jeg vil til en hengekøye i skygge under et palmetre på en ganske folketom strand.Det eneste jeg trenger er en bikini, et par flip flops, en sommerkjole og en bok.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat