Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-22, 10:50   #14
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.853
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Transfobiske meninger i kvinneidrett?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Hvis jeg skal kjøpe meg joggesko, så må jeg alltid kjøpe herresko. Betyr det at jeg ikke anerkjennes som kvinne?

Det finnes kvinner som må kjøpe sko i barneavdelingen. Anerkjennes ikke de som voksne?

Jeg er litt forvirret over innlegget ditt, Pøblis. Mener du at det er uproblematisk at transkvinner deltar i kvinneklassen i idrett?

Jeg mener at hvis det er et problem, så blåses det i så fall opp til alt for store dimensjoner.

Jeg slutter meg til det Him skriver rett over her.

Og så er jeg redd for at dette for det første blir en veldig generaliserende debatt, og for at mye av temaene som debatteres rundt pride, kjønnsdysfori og transfolk legger store steiner til byrden for en marginal og utsatt og sårbar gruppe.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat