Vis enkelt innlegg
Gammel 02-09-17, 11:18   #56
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sove ute i rovdyrområder

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Men altså, er det farlig?

Vi har hytte i et område hvor ulv kan ferdes (og villsvin, som jeg er MYE mer redd for, er ikke så all verdens langt unna de, haller), og jeg liker ikke å tenke for mye på det, men jeg tenker jo at rovdyrene holder seg langt unna mennesker? Og om de skulle se oss, så stikker de? Jeg vet jo at de som er på villsvinjakt jobber iherdig med å nærme seg dyrene uten å bli oppdaget - for de er veldig sky og forsvinner om de får ferten av mennesker.

Så, ja, vi har sover ute i telt med barna flere ganger. Jeg har ikke bekymret meg da.

Rovdyr dreper jo mennesker på verdensbasis hvert eneste år. Men sammenlignet med å kjøre bil er risikoen veldig liten. Klart man bør unngår å smøre seg inn med blod og legge seg ut som åte. Men ellers er sjangsen svært liten. Uten at jeg hadde sendt små barn (opptil 10 år kanskje) ut på tur alene i områder med høy tetthet. Jeg sender ikke ungene ut for å jage elgen av jordene heller.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat