Vis enkelt innlegg
Gammel 05-03-19, 13:02   #26
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mascara er du fornøyd med?

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Til hverdags bruker jeg en mascara fra Sensai. Den drysser ikke og irriterer heller ikke øynene mine. Veldig lett å fjerne da den går av med vann.[/url]

Denne bruker jeg også. Har brukt den (og den originale) i over 20 år. Jeg har prøvd en del andre typer mascara også, men kommer alltid tilbake til denne etter kort tid. Den sitter som støpt, gir fine vipper og er helt kullsort. JEg misliker sterkt når mascaraen bare er nesten-sort, som jeg har opplevd at den del av Lancôme sine er.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns de vann over 38 grader er veldig ekle. Den jeg testet måtte man gni litt, og siden den liksom løsnet som bittesmå "rør" som hadde ligget rundt øyevippene så føltes det som de slet mer enn vanlig vannløselig mascara.

Skjønner følelsen. Jeg har imildertid brukt sånn mascara siden midten/slutten av 90-tallet, og kan ikke si at jeg har merket at den sliter mer enn andre mascaraer. Tror vippene mine er ganske uendret.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat