Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-24, 19:49   #56
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.531
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det bare meg: smash rooms

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

SNL definerer underholdning slik:



Jeg har vært på flere filmer, utstillinger og teaterstykker jeg ikke helt vil definere slik. «Mange» vil nok være å ta i, men det er mange enkeltkunstverk jeg ikke vil kategorisere som underholdning, underholdende eller vakre/utsmykkende.

Jeg vil personlig kategorisere «underholdning» som noe lettere og mer tilgjengelig enn kunst. Kunst kan være underholdende, men ikke alt underholdene er kunst.

https://snl.no/underholdning

Det siste der har jeg i alle fall ingen problemer med å være enig i. Resten må jeg tygge litt på. Jeg synes nemlig også at alvorlig og tankevekkende, trist eller skremmende kunst fortsatt er underholdende, på sin måte. Selv om det ikke er morsomt.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat